Thursday, June 9, 2011

Hasegawa M3 LEE Mk1 (Erhan Atalay)






Bana çok anlamsız bir araç gibi gelmiştir :) 

Çok da elim varmadı fazla kurcalamaya, birleşim yerlerine macun yapsam bile içimden gelmedi. aklımda vardı bir sürü deneme yapmak ama bu da kendi kendine bitsin dedim, heves vermeyen bir araç işte..





Oturma yerlerinde küçük sorunlar vardı , boşluklar da oluştu, önce macun düşündüm ancak sonrasındaki zımpara aşaması ile kitin üstünde bol miktarda olan perçinleri zedelemek istemedim , açıkçası bu ölçekte oturup onları tekrar yapmak hiç işime gelmedi :) 
Her Hasegawa hep lego çıkmıyor sanırım. 


Eskitme konusunda da diyecek fazla birşey yok, sadece toz pastel deydirdim





Modele Model sitesi forumunda, çaydanlık benzetmesi geldi... Çaydanlık :) Bu güzel benzetmeydi, Armoramada İngilizler Susam Sokağı vari bir çocuk dizisindeki tiplemelere de benzettiler de teessüflerimi belirtmiştim.. Amerikalıların tank yapmayı bilmedikleri kesin ama... 




No comments:

Post a Comment

free counters